تعاونیهای رسانهای نوین

خلاصه سیاستی شماره سی و هفت/ 37
تهیه شده در دپارتمان حقوق
بهار 1400
تهیه شده در دپارتمان حقوق
بهار 1400
چه کسی مخاطب گزارش است؟
- معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
- معاونت امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
- سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
- سازمان تنظیم مقررات رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی
- معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما
- معاونت امور استانها سازمان صداوسیما
پیامهای کلیدی گزارش
- بهره برداری از ظرفیت بخش تعاون برای تشکیل رسانه های اینترنتی نوین
- افزایش سهم مناطق در تولید محصولات رسانه ای
- اشتغالزایی برای ساکنین مناطق از طریق افزایش سهم محصولات آنها در رسانه ها
گزینههای سیاستی موجود
1- تصویب قانون محتوای منطقه ای
2- انعقاد تفاهم نامه میان وزارت تعاون،وزارت ارشاد و سازمان صدا و سیما
3- تهیه دستورالعمل های اجرایی تشکیل شرکت های اینترنتی پخش و تولید محتوای منطقه ای به صورت تعاونی